Köttbullar och pommeesfritteess (?)

ttjjo..

shiit va dagen har gått fort, vaknade vid typ 10 sen somna jag om till1, galet skönt har inte fått sovit så länge på hela veckan. Men imorn kommer mamma & michaela hem, så Michaela kanske kommer hit eller nå. Anyway, vart med Björn i rättvik hela dagen och gjort absolut ingenting. Och nu sitter jag här, medans björn sitter och skriker på mig att kolla på Motorsågmaskaken eller vafan det är. Aldrig att jag kollar på den om tillochmed han är rädd, va kommeri nte jag vara då? Så sitter och äte pomesfritee(?) haha jag kan inte stava :) och köttbullar som JAG har gjort helt SJÄLV. 

men nu är filmen slutt så nu börjar det nån ny, det är ju "skräckvecka" påtv400 /s.a

Kommentarer
Postat av: Neha

Haha pommes:D

Funderar också på att äta det faktiskt=)

2009-10-30 @ 16:08:46
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snygg blogg!;)

Hoppas du kan kolla in min blogg och vill :D

Ha en bra halloween :D

2009-10-31 @ 21:57:13
URL: http://jossaahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0