F e m t o n d e o k t o b e r 2 0 0 9

Galet skönt att vara hemma, jag hatar verkligen skolan, det är inte det att det är jobbit att gå på lektionerna utan det att gå runt i skolan, jag hatar det. Plus att det är bajs tråkit när michaela inte är där. Så nu ska jag nog bara vara hemma i helgen och vila och sen köra på måndag igen, lovely vecka. Måndag är vanlig och tis slutar vi 12,ons-tors läsdagar=hemvistet=kakor saft bullar och myspyss (: och på fredag sluta tidigt och sen lov!

Nu har jag kommit på varför jag tröttnar på bloggen och vill tabort den, för att jag skriver så osammanhängande. Eller så är det jag som är osammanhängande? Enu en till sjuktanke som jag inte kommer kunna släppa jaja jag orkar inte mig själv. Nu väntar film för spotify funkar inte och då orkar jag inte data.  

 
                                                                                                             /s.a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0