Kom alltid ihåg att du är helt unik. Precis som alla andra.

Jag måste köpa kläder jag har absolut inget snyggt att ha på mig, katastrof om jag inte får pengar till lovet. Måsten: Vinter jacka. Lack/jeans tajjts. uggs. och nån tröja..  men om man köper lacktajts så måste man nästan ha pumps vilket jag inte har så det får bli jeans istället. Lovet ska bli bra så puss på det.

prov imorn trorja jag iaf? Kan absolut ingenting och det känns piss, så ska gå och försöka träna lite inte för jag tror att det är värt det men. Eller oxå kan jag gå och ringa michaela och kolla på Livvakterna, ja så gör vi :) 

                               

                   På lördag ska jag leka med Emma,förlänge sen ♥
                                                                                                                                               //s.a            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0