Cocaa - colaa & lite litee, chips :D

Jag har tråkit, Yess i have. Men har iaf snott ett annat internet nu så det går fortare. Men ingen är social så det blir nog att gå & lägga sig tidigt, glo film är fan mer underhållande än det här :) fast först ska jag ladda ner lite muusik till mobilen bah så ni vet tänkte jag..

Dagens-testet

DAGENS VILL HA: Roliigt.
DAGENS KLÄDSEL: Svarta Jeansleggins stor grå tröja
DAGENS FRISYR: failat utsläppt :)
DAGENS LÅT: Akon - Keep You Much Longer ♥
DAGENS PLANER: Nej, söva
DAGENS SAKNAD: Mamma (a)
DAGENS DUMMASTE: Niklas helt klart :)
DAGENS MISSLYCKANDE: Kan inte misslyckas är bäst.
DAGENS DROG: coca cola
DAGENS KÖP: coca cola & chiips
DAGENS GODIS: saame :)
DAGENS HUMÖR: Tråk & glad
DAGENS CITAT: Don’t dream your life, live your dreams - om det räknas?
DAGENS ROLIGASTE: får väl säga Emma då (;

                             

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan!

Väldigt fin blogg du har måste jag säga =)

Ha en fin dag! Kram Malvina

2009-10-27 @ 07:44:51
URL: http://claramalviinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0