min egna lilla sockertopp

Jag struntar i blogspot, bloggar när jag har lust helt enkelt, tex nu :) Idag har jag typ inte gjort nånting förutom att jag tog bussen ner runt 5 och köpte hårfärg och träffa michaela i 20 min och sen åkte jag hem,färgade hårförlängningen,åt pizza & kolla igenom FRIDA,längesen man läste den handlar typ bara om "new moon" ska bara såå se den på tisdag. Hihi imorn ska jag se första filmen (a'. NU ska jag kolla lite bloggar och lyssna musik.

Ja men vi säs-/sara

jag tar tillbaka allt jag har sagt om att han är ful,! damnnit.


Kommentarer
Postat av: Malle - Hockeyfru

tack :) hehe där va han söt ja!

2009-11-22 @ 11:05:42
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: MICHAELA

JAG SÄGER JU DET!

han är minminmin<3

du får ta jacob :)

Men den där filmen

kanske går på måndag nu istället så skyndare!

2009-11-22 @ 11:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0