JAKKiSH - Kommer ni ihåg

Nyss fixat mig, smink & påklädnad för dagen och ska snart och åka & handla mat med mamma till tacosmmums.  Men hon ska fixa hästarna som vanligt så jag får sitta här och poppaa musik som fan i mina superhögtalare - eller mina små fula data högtalare som man hör knappt nånting i,hih vilket som! Anyway har tänk på att i varje inlägg står det nånting om musik, men alla älskar musik. Jag gör iaf, man kan fan inte koncentrera sig utan, när man är glad,depp,flumm eller va som helst. Som andra bloggare dåra, I Hissing musico (H' 


  ta tag i ditt liv ta ett andetag och njut innan tiden runnit ut


Kommentarer
Postat av: Linnea : )

kikade förbi och tänkte bara lämna ett spår : )



fin sida du hade : ) titta gärna in hos mig !

2010-01-05 @ 20:55:15
URL: http://linneamatildaphilipsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0