"I don't worry 'cuz Everything's going to be alright" - alicia keys ~ I hope.

Gaah jag blir galen på mig, mitt liv, skolan, folk,rättvik och tusen saker till. Va fan ska jag får lov att bo här - det finns miljoner ställen, och jag bor här,! Fan att allt ska bli skit helatin. Jag sviker, dom sviker, allt sviker, alla sviker.  Alla pratar om "amen du ska ju börja gymnasium snart,ochblalala" - det är 1,5 år kvar.  Och jag vågar inte hoppas på att det blir bättre tills dess . (nej, jag är inte mobbad även om det låter så HAHA. ) Det är de att jag är så trött på lilla fula rättvik! Och jag vågar inte ens tänka på vilka rykten vi har nu. Jag och Michaela värkar typ vara best på att fixa dom. Livet är verkligen toppen men det här är nog bara början - Det blir värrre men, det känns faktist som om det är värt det. Jag menar "allting har en mening" - det kanske stämmer?  Det va typ det här vi ville förra året, mendet är inte så jävla kul & enkelt som man tror. Så mycket värre,haha!


Men va fan, Lev livet fullt ut,imorn kan det vara försent! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0