För inget är logiskt,för att Ingenting är magiskt & det är såå tragiskt . . .! . ~

Jag är lite bra , vart i skolan ett par timmar iaf men mamma ringde och sa att hon var i rättvik & så åkte jag med hem. Eller ringde, jag ringde från skolan - glömde ju min mobil i bilen. 

Anyway
sitter och lyssnar på musik & kollar lite bloggar, det kan vara bra underhållande med bloggar ju! & världens sötaste par som jag följt ett bra tag, har gjort slut & hon blivit lebb - visst, ingenting vi har att göra med lixm hennes val? tyckte hon va rätt cool,! men lite synd om han äre ju faktist.. men ska ut & gå nu /s.a



Funderar på att klippa lugg & andvända min hårförlängning mer, sen blond? - troligtvis blire,!
                                                                                                                                              


Kommentarer
Postat av: carolin

Det blir nog jätte fint! :)

2009-11-05 @ 16:29:35
URL: http://mangoliiike.blogg.se/
Postat av: Oliver

Heej :p <3 , du va söt :K , Fin blogg :)<3

2009-11-05 @ 22:26:05
URL: http://oolivers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0