Elov & Beny - Sommarmustasch,!

- Okej, hej bloggen. Precis kommit hem från rättvik & där har jag gjort? - Setat i ett garage i typ 2 timmar :) men skit samma, vart hemma idag och gjort ingenting&kolla på andra avenyn,det är så bäst, och jag älskar det, trore blir så imorn med för jag orkar bara inte se sura irriterade människor som gör mig irriterad, fast så äre ju hemma med, varför inte bara kunna bestämma själv när man vill vara med och när man tröttnar försvinner man? im emo,yess im am.

Juste, igår va jag och michaela på "gym" = gamla tantor som gymmade ifrån oss :(  men tror det blir spinning & thaikickboxning istället när jag orkar, och sluta med godis, Jag e best har inte ätit nånting idag, eller jo 5 mandariner<3 och nu sitter jag här och lyssnar på gammal musik och funderar på hur jag vill att man header ska se ut.

Yess - lite update fick ni iaf kan ju vara bra tänkte jag ..inte men skriver senare tror jag /s.a


                                    Jag gillaren lite faktist,!

Kommentarer
Postat av: kanar n' sara

va med i veckans blogg! :D

2009-11-04 @ 15:53:15
URL: http://teamos.blogg.se/
Postat av: kanar n' sara

:D

2009-11-04 @ 16:10:06
URL: http://teamos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0