Antingen vet man vad livet går ut på eller så är det bara snurrigt och flamsigt.

Har pluggat i flera timmar nu, de är så inte jag. Men nödvändigt kan jag säga. Men det jobbiga är att man måste komma ihåg allt oxå, men det får gå. Och min svenska uppsats skulle inte bli så lång hade jag tänk, men har ju skrivit så jag måste förklara en massa. Men det blir förhoppningsvis ett G iaf, bara det skulle höja mina betyg. Den blir minst 3-4 sidor om jag ska få ner allt jag tänk. Och det är så mke enklare att skriva hemma, då kan man bah sitta och tänka va den ska handla om och så klart musik skulle aldrig kommit så långt med mitt pluggande idag utan det.  PUSS på det tkr jag ;*

Åh jag blir seriöst galen,! - Jag vill ha en digitalkamera, bloggen skulle bli så mke roligare. ~ 

 -


Kommentarer
Postat av: Fridas Design

Ja självklart kan jag fixa det´! Bara kul :)

2009-11-09 @ 15:28:30
URL: http://fridasdesignblogg.blogg.se/
Postat av: Vegotjej

Hallå där =)



Har du skrivit på för ett förbud mot pälsindustrin?



Det är nämligen så att Djurens Rätt just nu har startat en namninsamling, med mål att få in 100 000 betydelsefulla namn. Inför nästa val 2010 hoppas Djurens Rätt att ha fått pälsindustrin till en valfråga, och på så sätt kanske pälsindustrin även i Sverige förbuds!



Österrike, Kroatien, Storbritannien och Irland är länder som redan har infört ett förbud mot pälsindustrin! Vi vill nu att Sverige tar efter så att inga djur ska behöva dödas för att bli kläder. Ditt namn är oerhört betydelsefullt !



Skriv gärna på listan, här hittar du listan -



http://www.djurensratt.se/portal/page/portal/djurens_ratt/aktuellt/kampanjer/djurens-dag-2009

2009-11-09 @ 18:54:29
URL: http://vegetarianen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0